K.K.K

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Miks peab isikusamasust kinnitama?

Isikusamasuse kinnitamise süsteem võimaldab tagada kaitse nende isikute eest, kes püüavad pettuse teel kasu saada. Isikusamasuse kinnitanud inimene vastutab saadetise sisu eest.

Tellisin kaupa, kuid see pole veel süsteemi sisestatud. Miks?
Millise saatmisviisi pean e-poes märkima, et minu pakk oleks teie lattu toimetatud?

Saadetis tuleb toimetada meie vahelattu kulleriga, teised tarnevõimalused ei ole kahjuks võimalikud. Kui saadetis tellitakse pakiautomaati välisriigis, siis meil ei ole võimalik seda käsitleda. Osades riikides on saadaval ka teised kohaletoimetamise viisid meie ladudesse – neist loe lähemalt kodulehe rubriigist – “Teenused”.

Ma soovin tellida pakke väljaspoolt Euroopa Liitu. Kas see on võimalik?

Kahjuks vastavalt meie reeglitele ei saa me pakke vastu võtta väljaspoolt Euroopa Liitu.

Kas osta võib ka teistest e-poodidest või ainult nendest, mis teie portaalis ära toodud on?

Osta on võimalik eraisikutelt või kõikidest Saksamaa, Hispaania, Inglismaa, Poola, Prantsusmaa, Itaalia, Portugali, Leedu, Läti, Hollandi ja teiste Euroopa Liidu riikide e-poodidest, mis pakuvad kauba kohaletoimetamist Saksamaale, Hispaaniasse, Inglismaale, Poolasse, Prantsusmaale, Itaaliasse, Portugali, Leetu, Lätti, Hollandisse, Tšehhi ja Jaapanisse. On oluline, et saadetised jõuaksid meie ladudesse.

Kui kaua saab pakki teie laos hoida?

Saate saadetisi meie laos hoida kuni 30 päeva tasuta (pärast tähtaega (30 päeva) lisandub tasu). Saadetise mitte tagasivõtmine 3 kuu jooksul toob kaasa saadetise utiliseerimise.

Kuller toimetas mu pakki teie lattu, kuid seda ei võetud vastu. Miks?

Laotöötajad ei võta pakke vastu, kui näevad, et pakk on kahjustatud/avatud või kui kuller palub maksta paki kättetoimetamise eest/tollitasu.
 

Unustasin tellimust esitades lisada oma BuyEU ID. Kas minu tellimus võetakse laos vastu?

Teie pakk võetakse vastu, kuid see registreeritakse "identifitseerimata" pakina, seega peate võtma ühendust BuyEU klienditoe meeskonnaga ja edastama oma paki jälgimisnumbri, et pakk saaks teie kontole lisatud.

Kas saadetisi saab kombineerida?
Paki komplekteerimisteenuse maksumus on 0,99 €. Seda summat arvestatakse alates teie teisest pakist, iga saadetise kohta. Saadetiste koondamist EL ja kolmandate riikide saadetiste vahel ei teostata. Saadetisi saab kombineerida kas välisriigis või Leetu jõudes. Saadetisi ei hoita ega saa hoiusstada välismaistes ladudes. Kõik saadetised saadetakse järgmise saadaoleva saadetisega. Lisaks on teil võimalus oma saadetisi 30 päeva tasuta hoiustada. Peale seda perioodi rakendub hoiutasu: 1 päev – 1€. Pärast tellimuse vormistamist ja selle eest tasumist ei ole tellimuse muutmine lubatud: ei saa lisada täiendavaid saadetisi, tellimusi ei saa osadeks jagada ega mingil muul viisil muuta.
Ma maksin oma tellimuse eest kuid millegipärast minu kontos näitab, et arve pole tasutud. Miks?

Kui süsteem näitab, et arve ei ole tasutud, palun saatke meile maksekinnitus meilile: info@buyeu.ee  Siis me ise kinnitame edukalt maksetasumise süsteemis.

Kas tarnite ka suuri oste/saadetisi?

Jah, veame erinevate mõõtude ja kaaluga saadetisi.

Miks BUYEU?
  • Võimalus ostleda erinevates e-poodides Saksamaal, Hispaanias, Inglismaal, Poolas, Prantsusmaal, Itaalias, Hollandis ja teistes riikides.
  • Sul on võimalus komplekteerida mitu pakke erinevatest e-poodidest ja maksta ainult kogu pakkide kaalu eest;
  • Kiire kohaletoimetamine paki kättesaamisel välislaost.
Kust leida Saksamaa, Hispaania, Poola, Inglismaa, Prantsusmaa, Itaalia, Leedu, Läti ja Hollandi lao aadress?

Kinnitatud klientidele antakse Saksa, Hispaania, Poola, Prantsuse, Itaalia, Inglise, Leedu, Läti ja Hollandi laoaadressid. Need leiate jaotises "konto".

Kuidas saadetise olek muutub? Kuidas ma seda jälgida saan?

Kui saame ostud kätte Saksamaal, Hispaanias, Poolas, Prantsusmaal, Itaalias, Inglismaal, Hollandis või teistes riikides, sisestame need süsteemi ja teile saadetakse automaatne süsteemiteade (kontol on näha: kaal, suurus ja saatja), ostu olekuks on “Pakk on Saksamaal”, “Pakk on Poolas”, “Pakk on Inglismaal” jne. Kui pakk on teel Eestisse, muudetakse selle staatuseks „Pakk reisib Eestisse“. Paki Eesti lattu kättesaamisel saate teate „Pakk on jaotuskeskuses“. Olenevalt valitud kättesaamise viisist saadetakse Teie pakk DPD või Omniva kohaletoimetamise teel ning saadetise staatus muutub „Pakk saadetud“.


Saate valida tarneviisi, vormistada tellimuse ja tasuda selle eest alates saadetise süsteemi sisestamisest (esimese BuyEU teate saamisel saadetise staatuse kohta).

Kuidas saadetise olek muutub? Kuidas ma seda jälgida saan?

Kui saame ostud kätte Saksamaal, Hispaanias, Poolas, Prantsusmaal, Itaalias, Inglismaal, Hollandis või teistes riikides, sisestame need süsteemi ja teile saadetakse automaatne süsteemiteade (kontol on näha: kaal, suurus ja saatja), ostu olekuks on “Pakk on Saksamaal”, “Pakk on Poolas”, “Pakk on Inglismaal” jne. Kui pakk on teel Eestisse, muudetakse selle staatuseks "Pakk reisib Eestisse". Paki Eesti lattu kättesaamisel saate teate "Pakk on jaotuskeskuses". Olenevalt valitud kättesaamise viisist saadetakse Teie pakk DPD või Omniva kohaletoimetamise teel ning saadetise staatus muutub "Pakk saadetud".


Saate valida tarneviisi, vormistada tellimuse ja tasuda selle eest alates saadetise süsteemi sisestamisest (esimese BuyEU teate saamisel saadetise staatuse kohta).

Kust leian arve?

Arve leiad oma kontolt, samuti saadetakse see pärast makse teostamist kliendile e-postiga.

Mis teha, kui sain kätte rikutud kauba?

Ise (vastuvõtupunktides) või kulleriga pakkidele järele tulles on oluline pakkide seisukord üle vaadata ja hinnata. Kui saadetise pakend on kahjustatud, ei tohi Ostja või Ostja esindaja saadetist vastu võtta. Kui te ei ole rahul saadud kauba seisukorraga ja arvate, et selle põhjuseks võis olla kehv transport – võtke meiega kindlasti ühendust ja lahendame iga juhtumi individuaalselt.

Kuidas saan osutatud teenuste eest tasuda?

Tasuda saab e-panga kaudu.

Kas on võimalik korraga saata ka suurem kogus kaupu?

Jah, alati on võimalik saadetisi meie lattu „varuda“ ja alles pärast soovitud koguse kokku saamist need kätte saada.

Kas eri riikidest pärit pakke saab komplekteerida?

Saadetised peavad olema ühest riigist. Sama riigi pakkide komplekteerimise puhul tuleb tasuda pakkide kogumassi eest, millele lisandub komplekteerimistasu 0,99 eurot iga paki eest.

Tellisin Poolast kauba ja valisin ekslikult kauba eest tasumise selle kohaletoimetamise ajal. Kas teie Poola töötaja saab paki vastu võtta ja selle eest maksta?

Meie poolt kauba tasumine kättetoimetamise ajal ei ole võimalik. Selliseid pakke lattu vastu ei võeta ja pakid tagastatakse müüjale.